25 Şubat 2013 Pazartesi

Öhöm öhüm giriş konuşması yapalım.



Öncelikle uzun süredir takip ettiğim halde sadece uzaktan kanım kaynamakla yetinirdim ama artık onlarla dolup taşan bir sayfa oluşturmanın doğru bir adım olduğunu düşünmekteyim.Zaten çevirilerini yapıyorum şarkılarının,neden olmasın? Facebook'a bakayım dedim zaten hayran sayfası var,belki face'de açarız Turkish Staright olarak neysem.

Asıl konumuz burada ne olacak?Ne beklemelisiniz?

-Şarkı çevirileri(Elimde Dont want to be an ıdol ve On and On var.Devamı da zamanla gelecek.)
-MTV ve VIXX TV çevirileri.(2 bölüm MTV var elimde ama heyecan yok birikmeli ve başka bir adım için saklıyorum.Çünkü bu projede tek değilim ve çapı büyük olacak kpopa dair.)
-Haberler(Bundan öncekileri paylaşırım ama hani ufkumuzu açacak şeyler.Geçmişe dönsem neler neler var.O yüzden daha çok 2013 ile VIXX olacak karşımızda.)
-Resim,video bla bla.
-Programlar,röpörtajlar.-Çevirileriyle gelcek zaman alabilir ama sınavlarım olmadığı sürece yapmaya çalışacağım.Youtubeye hemen çevirince ekliyorum zaten.Yanda video çubuğumuz var,ordan Lsupernaturel adlı kanalı takip edersenizde ulaşabilrsiniz.Ya da direk dergi röpörtajları.-
-Daha aklıma ve karşıma gelen nicesi...

Şimdilik görüşmek üzere paylaşımlarla döneceğim.
XOXO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder